کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316319 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مشتریان بانک‌ها باید ایمیل ملی داشته باشند

وزیر ارتباطات در نامه‌ای خطاب به رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: از این پس در هنگام افتتاح حساب، تنها ایمیل داخلی از مشتریان پذیرفته ‌شود و ارسال صورت‌حساب‌های بانکی به ایمیل خارجی ممنوع است.

به گزارش سافت گذر به نقل ازایتنا؛ رضا تقی‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با ارسال نامه‌ای به محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی، استفاده از ایمیل‌هایی عمومی و ایمیل‌های با میزبانی خارجی از جمله Yahoo، Gmail، Hotmail و MSN را در مراودات بانکی مشتریان ممنوع اعلام کرد.

تقی پور در این نامه خواستار ممنوعیت قبول ایمیل‌هایی عمومی و خارجی در هنگام افتتاح حساب و نیز عدم ارسال صورت‌حساب‌های بانکی مشتریان به این ایمیل‌ها، شده و پیشنهاد داده وسیله‌ای مهیا شود که مشتریان بانک‌‌ها در صورت نداشتن ایمیل‌ داخلی بتوانند در همان بانک، پای اینترنت برای خود ایمیل داخلی بسازند.

بر اساس این گزارش، در این نامه آمده است:

مطابق اسناد و قوانین موجود حفظ امنیت اطلاعات کاربران در حوزه فناوری اطلاعات از جمله اهداف قانون برنامه پنجم توسعه کشور ماده ۴۶ می‌باشد و از آنجا که ایمیل‌های عمومی نظیر yahoo , Gmail و... یکی از ابزارهای خروج اطلاعات کاربران از کشور است، خواهشمند است دستور اکید فرمایید بانک‌های کشور نسبت به رعایت موارد ذیل اقدام عاجل و آنی را به عمل آورند:

۱- عدم استفاده از ایمیل‌های با میزبانی خارجی و ایمیل‌های عمومی نظیر yahoo, Gmail و MSN و Hotmail و... در ارسال صورت حساب‌های بانک مشتریان.

۲- استفاده از ایمیل با میزبانی داخلی که فهرست آن بر روی سایت مرکز مدیریت توسعه ملی اینترنت قرار دارد و به صورت مرتب به روز می‌شود.

۳- عدم قبول ایمیل‌های عمومی و یا با میزبانی خارجی در هنگام افتتاح حساب، بدین منظور ضروری است، امکانات دسترسی به اینترنت جهت ایجاد ایمیل‌ها داخل در بانک‌ها فراهم شود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9003 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itna.ir تاریخ خبر: 1391/02/20 تعداد مشاهده: 1899
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

ميلاد خ ن 1391/04/10 11:44
با اینکار میخوان همه چیز توو خودش.ن باشه که اگه جایی گندی بالا زد جایی درز نکنه همه اینا حرف مفته نه اینترنت قطع میشه که جاش اینترنت ملی بیاد نه چیزه دیگه که اگه قطع کنن پس چجوری با بانکهای سوئیس و .... ارتباط ارزی برقرار کنن دوستان هدف ایران را کره شمالی کردن است
محمد رضا زمانی 1391/02/23 23:38
آقا حسین گفت باید از یه جایی شروع کرد و اونا هم از یجا شروع کردن و از این حرفت... باشه... حرف شما درست! بفرمان شروع کنن! ولی دیگه چرا زور بالا سر مردم می زارن؟!!!! آقا من دلم نمی خواد ایمیلم ملی باشه! اصلا دوست دارم اطلاعات ایمیلمو گوگل کمپلیت ورداره برا خودش! به اینا چه! این چه قانون مضخرفیه که حتما و اجباری باید ایمیل ملی داشته باشیم؟!! من که حاضرم پولامو بزارم تو خونه حسابم نخواستیم! ایمیل هم درست نمی کنیم!
ناشناس 1391/02/22 17:18
من 100٪بامیلاد ترابی موافقمlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol diarre pantoprazol bolus
حسن 1391/02/22 14:46
یک سوالی که اینجا مطرح میشه و کسی بهش توجه نمیکنه اینه که تا اونجایی که همه ما میدونیم بانکهای ایرانی هنوز با بانکهای کشورهای دیگه مراوده مستقیم ندارن و به اصطلاح دارای شبکه پیوسته(مشابه شبکه شتاب) نیستن؛پس اطلاعاتی که داخل یک بانک ایرانی هست (حتی حسابهای ارزی،ریالی که بماند!)بدرد هیچ خارجی ای نخواهد خورد!(چون قابل انتقال به خارج نیست!) اعم از مانده حساب و...بلکه اتفاقا این اطلاعات در داخل و شبکه داخلی بانکها قابل دسترس و جابجایی هستش! پس چرا ایمیل ملی؟!؟!؟!؟ آیا این سخن از روی بیسوادی شخص گوینده بوده؟!؟ جواب:بعیده که شخصی مثل وزیر ارتباطات یک امر اینچنین ساده رو ندونه! آیا این سخن به جهت امنیت بانکها بوده؟!؟! جواب:دقیقا مثل سوال قبله!یعنی وقتی اطلاعات درخارج از ایران بدرد کسی نخوره خب پس هیچ خطری هم تهدید نمیکنه!و حتما وزیر محترم این رو میدونه! پس سوال آخر:آیا این کار جهت تبلیغ ایمیل داخلی و اجباری شدن اون از طرفی و از طرف دیگه در حقیقت راهی برای کنترل ایمیلها(چون داشتن ایمیل داخلی هیچ سود مالی یا غیرمالی دیگه ای برای دولت نداره!)نیست؟!؟!؟
سوال آخر: تا کی میخوایم بقیه رو احم... فرض کنیم؟!؟!؟!؟!
حسين 1391/02/22 07:31
ساخت ایمیل ایرانی کار سختی نیست . الان توی بازیهای انلاین هم امکان ارسال نامه بدون هیچ ایرادی وجود داره . نمیدونم چرا شما هرچی که میخواد ایرانیش ساخته بشه ، بهش برچسب میزنین . خوب البته به موارد مشابه خارجی شاید نرسه ولی اونا هم از همین جاها و با همین عیوب شروع کردن دیگه که حالا سرویسهای خوبی رو ارائه میدن . ما هم باید زودتر شروع میکردیم . حالا هم که شروع کردیم ، مردم بیخود سیاسیش میکنن یا به هر دلیل واهی مخالفت دارن !!!lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
msajadi832 1391/02/21 22:29
سایت mihanmail.com سایت خیلی خوبیه. mail.ir در مقابل میهن میل بچه است.
مسعود 1391/02/21 21:49
اقا علی ما هیچکدوممون با پیشرفت ایران مخالف نیستیم اما هر کاری مقدمه ای داره و البته زوری که کاری انجام نمیشه

خوب اقا درست امنیت خیلی مهمه - اما امنیت کاربر به خوده کاربر مربوطه نه به اونا

این کارم مثل بقیه کاراشون زوریه ، اونا فقط باید اطلاع رسانی کنند که اینکار رو بکنید بهتره اما اینکه بگن اصلا قبول نیست توی هیچ ایدئولوژی و دموکراسی ای نمیخونه.

طرف گوگل رفته یک کمپانی کاملا خصوصی رو خریده که اسپم ها رو کنترل کنه حالا این وب میل های ایرانی چجوری میخان ما رو پشتیبانی کنن!

من خودم توی 6 الی 7 تا وب میل ایرانی ثبت نام کردم تا چک کرده باشم ، یکی از یکی بد تر .. سرعت افتضاح .. هیچ جایی هم شناخته شده نیستن .. گاهی پیاما ارسال نمیشه

اما از انصاف نگذریم بعضیاشون خوب بودن ، اما بازم

حمیدرضا چهره گشا 1391/02/21 12:44
با میلاد موافقم.
Hadi 1391/02/21 12:25
من ترجیح میدم اطلاعات شخصی من به دست اجنبی بیوفته ولی دست ایرانی جماعت نیوفته!@lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
علی صیدویسی 1391/02/21 12:07
من کاملا موافق این کار هستم، خدایش فکرش رو بکنین اگه ایران بخواد پیشرفت کنه پس باید دست اونو گرفت و نه پشتش رو خالی کرد، هیچ کاری بی نقص نیست، حالا که یا علی رو گفتن پس باید کمک کرد.
ایشالا به زودی این کارشون به ثمر برسه
علی جمالی 1391/02/21 11:44
اینجاست که باید گفت <<<<<<<<<<<زرشک>>>>>>>> اون وقت واسه خودشون میگن با راه اندازی اینترنت ملی اتفاقی واسه اینترنت جهانی نمیوفته فکر میکنن با خر طرفن
هی 1391/02/21 11:42
من دیروز تو iiran.ir میل ساختم دیروز باز نشد الانم کلا سایت باز نمی شه ، اونوقت می خان امنیت اطلاعات ما رو هم بدست بگیرن !!!!!! خدایا نجات بده ما رو از دست این آدم های آدم نماlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
محمد رضا زمانی 1391/02/21 08:51
چی چیو می سازیم!؟؟؟ من که کاااملا مخالفم! یعنی چه!! هی به زور وی خوان مزدم رو وادار کنن یه کاریو انجام بدن! شمام که انگار هرچی بهت می گن می گی چشم! یعنی چه خب؟ عجبا! این یاهو و گوگل با این همه سابقه هنوز مشکل دارن! بعد اینا می خوان ایمیل ملی بسازن به زور بدن دست مردم؟؟؟!! عجب بدبختی داریما!!
احمد 1391/02/21 00:20
اگر وب-میل ایرانی خوب باشه چرا که نه.
یادم هست که لری پیچ (از موسسان گوگل) گفت بود که ایمیلی را که شما از جیمیل پاک می‌کنید دیگه برای شما قابل دسترس نیست ولی برای ما همیشه قابل دسترس خواهد ماند. متن اصلیش هم در خبرگزاریهای خارجی بود.
من از اون موقع هیچ اطلاعات حساسی رو از طریق ایمیلم انتقال ندادم.
محسن 1391/02/20 23:14
دقیقا اینا می خوان کاری بکنن که اینترنت بدرد هیچی نخوره
الف 1391/02/20 20:04
دو عامل در این زمینه حیاتی است: «امنیت» و «زیرساختهای تکنولوژیک». در ایران، و در زمینه ایمیل، هیچکدام از این دو را نداریم. شعار دادن و بخشنامه فرستادن کار ما را به جایی نمی‌رساند. بهتر است به جای تقلیدِ میمون‌وار از دیگران، توانی‌های خودمان را شناخته، همان‌ها را تقویت کنیم. lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
میلاد ترابی 1391/02/20 18:34
مطمئنا روزی خواهد امد که جیمیل و یاهو در ایران مسدود خواهد شد به بهانه امنیت و ...بیاین دعا کنیم که این کار صورت نگیره ...اگه اینا قطع بشه دیگه اینترنت به چه دردی میخوره!!!!!!!lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
محمد 1391/02/20 11:38
اینا میخوان همه چی اجباری شه.باشه میسازیم.کیه که حتی بره یه چک کنه.هه